Sunday, September 29, 2013

Sex Maniac!

Assalamualaikum w.b.t..

Seram tak tajuk entry ni? Hee..
Siapa pernah kene gangguan seksual?

Saya ingat saya pernah kene sekali masa odw balik dari sekolah lepas latihan tarian. Dalam jam 4pm gitu.
Tiba-tiba lelaki berlari keluar dari semak sambil tunjuk anu dalam botol. OMG im watching live. Tak cukup tanah saya lari!

Hari ini one of my BFF hampir jadi mangsa. Tempat kejadian di SURAU bangunan office dia berkerja. Diulang, SURAU yer. Alhamdulillah dia selamat.



Teruk sangat nafsu sampai tempat ibadah pun langsung taknak dihormatnya. Subhanallah. 

Apa yang si gila seks ni buat?
Dia tutup lampu surau & cakap
"Kak saya nak me***cap kat sini"
My friend terus jerit & mamat tu lari lintang pukang sambil pakai baju. 
Nampak sangat amatuer lagi..😳

Dia adalah mangsa ke-2 sebenarnya.
Sebelum ni, kawan 1 ofis dengan dia pon dah terkena. Lelaki tu cakap nak tidur kat surau. Haishh surau lelaki kan ado. Ayoyoyo...fening!

Moral of the story buat para kaum hawa.
Sila berhati-hati dimana sahaja anda berada. Be prepare senjata dan ilmu self defence. Orang nak buat jahat tak kenal tempat dan tak kira siapa. Saling ingat mengingatkan antara kita. 
Kaum adam take care of your hawa please.

One more, jangan jalan sorang-sorang.
Peringatan untuk diri sendiri juga sebenarnya.

Semoga kita semua dibawah lindungan-Nya selalu. Amin.

Sharing is caring 😃

Hanim Laoshi


2 comments:

  1. Assalamualaikum, singgah dan follow di sini. Jemput ke blog saya pula ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam. Terima kasih wahai tetamu istimewa =)

      Delete