Thursday, September 26, 2013

Pertama kalinya! ^ - ^

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualikum w.b.t



Selamat Datang..
Welcome..
Huan Ying.. ke blog baru saya!
<Blog lama sudah lama berkubur. Sob Sob...>

Mari saya mulakan dengan memperkenalkan serba sedikit tentang diri saya.


She loves food!

Nama saya Hanim Husin. 
31 Oktober ini genap 26 tahun. Sekarang masih 25 tahun la gamaknya.
Saya berasal daripada Melaka tapi dah merantau di Johor Bahru selama 7 tahun.
Apa yang boleh saya describe tentang diri saya, saya seorang yang degil, suka bergambar,
suka membaca & belajar perkara baru. Lagi satu, suka makan!
Dulu dulu dulu ku Mechanical Engineer.
Sekarang ku penganggur. Still hunting for job actually.
Saya merupakan part time Laoshi (cikgu), mengajar mandarin komunikasi di Pasir Gudang.
Nak belajar meh sini, tapi LaoShi garang OK!

Di " Let My Heart Speak" saya akan kongsikan apa yang terbuku & terlintas di hati.
I will let 'HER' speak as much as 'SHE' can.
Saya pakar membebel di alam nyata. Haha.
So here, let my heart speak louder than my head!
Semoga perkongsian saya akan membawa manfaat kepada anda semua.

Saya ingin mohon jutaan maaf terlebih dahulu kerana...
saya akan guna macam-macam bahasa di blog ini.
Jangan claim saya perosak bahasa@mat saleh celup@cina celop.

Semoga bertemu lagi. 
Ermm sudi-sudi lah Follow yer =)
Jazak Allah Khayr.

Hanim Laoshi.







5 comments:

  1. Heppi writing dear, nice blog. Thanks for your visiting. :-)

    ReplyDelete
  2. hi anem.. rindu nye la hai waktu dulu masa zaman rajin mengomen antara satu sama lain.. update selalu ye!!!

    ReplyDelete
  3. Thank you DHHassan for drop by =)

    Hi Cik Meena...rindu jugak..tu yang gigih wat malam tadi..
    In sya allah .. will try my best =)
    Thanks ya for drop by Ms Auditor ... ^ - ^

    ReplyDelete
  4. wah!! boleh lah kak L blajar dengan hanim.. *ee muke tak malu* >.<

    ReplyDelete